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Working in English - Intermediate (B1-B2)

Inicio

17

Octubre

2017

Final

17

Diciembre

2017

Horas

40

295€
Inscripción

Objetivos del curso

Este curso pretende mejorar las destrezas comunicativas en inglés en situaciones reales del mundo profesional. Se trabajará tanto aspectos escritos como orales en situaciones reales.

Importante: 

En los cursos de idiomas se dan clases online, mediante una herramienta llamada Webminar, es una herramienta que no necesita descargarse ningún programa antes para poder acceder a la sala donde se hará la clase online, en estas clases el/la alumno/a mantendrá conversaciones en el idioma que se haya matriculado, donde el tutor le corregirá o le dará pautas para una correcta pronunciación o expresión, así pues, se necesita altavoces y un micrófono para poder seguir las sesiones/clases online.


Dirigido a

Para profesionales de distintos niveles que en su desempeño profesional deban utilizar el inglés y tengan de ciertos conocimientos previos, que su nivel sea intermedio (B1-B2 del Marco de Referencia Europeo de las Lenguas).


Contenido

Social Interaction.

  • Meeting and greeting (Listening, reading and answering questions).
  • Introducing Yourself to Others (Listening, reading and answering questions).
  • Introducing a New Employee (Listening, reading and answering questions).
  • Gaining Confidence and Fluency (Notes, examples and reading).
  • Grammar Tips (Notes, examples and reading).
     

Telephoning skills.

  • Use of appropriate vocabulary (Listening, reading and answering questions).
  • Phone calls (Listening, reading and answering questions).
  • Slowing the speaker down (Listening, reading and answering questions).
  • Taking and leaving telephone messages (Listening, reading and answering questions).
  • Connecting (Listening, reading and answering questions).

Written business communication.

  • Formal and informal letters (Reading and answering questions).
  • E-mails (Reading and answering questions).
  • Memos (Reading and answering questions).
  • Reports (Reading and answering questions).

Collaboration and negotiation skills.

  • How to complain about service (Listening, reading and answering questions).
  • Arranging meetings (Listening, reading and answering questions).
  • Schedules, plans and timetables (Listening, reading and answering questions).
  • Negotiations (Reading and answering questions).
  • Making short presentations (Listening, reading and answering questions).
  • Voice projection, pronunciation and tonality (Listening, reading and answering questions).

Company and office skills.

  • Work schedule and office routine (Reading, listening and answering questions).
  • Talking about a company (Reading, listening and answering questions).
  • Organisation and structure (Reading, listening and answering questions).
  • Job description and processes (Reading, listening and answering questions).
  • Interviewing staff (Reading, listening and answering questions).
  • Talking about products and brands (Reading and answering questions).
  • Placing orders (Reading, listening and answering questions).
  • Reporting verbs in business phrases (Reading and answering questions).

Perfil de los ponentes

Antonio Martinez.
Centro Superior de Idiomas. Universidad de Alicante. Ámbito de la formación en idiomas desde 1995.


Inicio

17

Octubre

2017

Final

17

Diciembre

2017

Horas

40

295 €
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942 318 314

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